מצביעי הבית היהודי, איך אתם מרגישים?

גואל ועקנין 5 Comment on מצביעי הבית היהודי, איך אתם מרגישים?
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כשמתיישבים לכתוב טור, לא תמיד המילים זורמות ואם מדובר בטור דעה אישי אז לפעמים אפילו נושא אין. אבל הפעם זה זרם, אפילו זרם מאוד.

בא לי לשאול אחת ולתמיד את כל אותם חובשי הכיפות הסרוגות שלאחר שנות בצורת רבות בתפקידי מפתח זוכים גם הם לליטרת הכבוד המדומה ועושים שימוש דרקוני בכח שניתן להם – באופן זמני – האם זו היתה משאת נפשכם? האם זהו חלום חייכם? רק להגיע לעמדת השפעה ואז לנסות ולהחריב כל מה שאין רוחכם נוחה הימנו?

את הפגיעה בעולם התורה יזמתם רק כדי להראות לאח מיש עתיד שדם זה לא מים.

את הפגיעה במשפחות ברוכות הילדים אישרתם – בטיפשות גמורה – למרות הפגיעה האישית בקהל היעד שלכם מהציונות הדתית רק כדי להוכיח לביבי שאתם חלק מהאג'נדה הכלכלית שלו מתוך מחשבה שביום פקודה הוא יקח אתכם ברצינות דבר שלא נמצא בתוכניות אצל משפחת נתניהו המצומצמת.

את הפגיעה במעמדם של בני הישיבות אפשרתם רק כדי להוכיח לתושבי מדינת תל אביב שאתם כמותם והם כמותכם ועל הדרך סיפקתם את הדוגמא הטובה ביותר לדברי חז"ל: כי לא בחינם הלך זרזיר אצל העורב אלא מפני שהוא מינו.

והשבוע, לאחר שכבר היה נראה שנרגעתם משנאת התורה ולומדיה המקננת בתוככם כדיבוק, קם אחד מתוככם, שופט עליון, שכל כניסתו ל'היכל המשפט' לא היתה בגלל המחשבה שאולי יש כאן עילוי משפטי או בגלל קישוריו המיוחדים והנדירים, ממש לא, כניסתו היתה רק בגלל שהיו צריכים כיפת מחמד בין שופטי העליון והוא היחיד שהחונטה המשפטית העריכה שישתף פעולה עם האקטביזם השיפוטי הנהוג שם. העריכו וצדקו.

האיש מתעלה על עצמו ועל רבותיו ומצליח להפתיע את אחרוני הלמדנים בתעלוליו המשפטיים ובפלפולי סרק כאשר הנושא התורן הוא לא אחר מאשר פרוסת הלחם וכוס החלב של ילדים עניים או אם תרצו, חוק הבטחת הכנסה לאברכים, הזוכים לנחת זרועו של אותו סרוג שממשיך את הפגיעה בעמלי התורה רק בגלל אותה הקנאה שאיננה קנאת סופרים.

ויחסכו מעצמם אנשי הציונות הדתית את האמירות כאילו ורק ידי אנשי השררה שמתוכם הם אלו הפועלים כנגד הציבור החרדי ושאר הציבור שותף לכאבנו, עד לעצם היום הזה לא ראיתי ולו פעילות מחאה אחת של חובשי כיפות סרוגות כנגד "אנשי השררה" הסרוגים.

בפוליטיקה כמו בפוליטיקה הכל יכול להיות ומוקדם להעריך כעת את אופן ההתנהלות של הנציגות החרדית בעתיד אבל תפילתנו היא שלא יהא חלקנו עמהם.



5 תגובות

מיין תגובות
  1. 5

    זה חלק מהמחאה של שגיא פרלמוטר, איש הציונות הדתית שבמקרה גם עובד אצלכם ברדיו-
    /radio/67512/

  2. 4

    ישר כוח את האמת בפרצוף פעם אחת ולתמיד
    ושכעסו אל הרב שלום כהן היה צריך לענות להם שהוא אמר אבל הם עשו!!!!1

  3. 3

    אתה מתאר אותנו כאשמים !
    מה איתכם : מי סרב לחבור למי בראשית בניית הקואליציה?
    האם אנחנו קראנו לכם עמלק? בית של גויים ? או אתם עשיתם זאת.
    מי שפתח את השסע בין הציבור החרדי לציבור הסרוג זה אך ורק אתם .
    בכדי לשרוד ולהיכנס לקואליציה היינו חייבים לחבור ללפיד.
    אתה מאשים את המדינה כאילו היא חייבת לך משהו!
    תראה לי מקור אחד המחייב מדינה בתמיכה בישיבות.
    הגמרא (ב"ב ח) פוטרת תלמידי חכמים ממס , היא לא מכריחה שום מדינה לתקצב ישיבות ואברכים.
    ועוד שאלה נוקבת: האם הציבור החרדי הוא ציבור של תלמידי חכמים באופן גורף??? על פי הקריטריונים של השו"ע (יו"ד רמג) כלל וכלל לא נראה.

    אז על מה אתה מיצר? על החרבת עולם התורה- הבלים ושטויות . לא חייבים לך כלום! תדאג למוסדות של עצמך!
    על פגיעה במשפחות ברוכות ילדים – עד כמה שאני יודע מקובל במציאות מבראשית ועד היום שעובדים (קשה) בכדי לפרנס משפחה.
    מה עם הנחייות חז"ל : לפשוט נבילה בשוק / לעבוד עבודה זרה ולא להזדקק לבריות (לכנסת)
    במקום להתלונן על מה שהבית היהודי עשו תגידו תודה שפתחו לכם את מעגל העבודה – כך אמורים לעשות כסף בעולם הזה!!!

    אתה מדבר על פעולות מחאה , אל תצחיק אותי! איזה פעולות מחאה יש על האמירות האנטישמיות של המנהיגים שלכם על הציבור של הכיפות הסרוגות.
    איזה פעולות מחאה יש כלפי רבנים כמו הרב עמרמי שמגדף את הציונות הדתית.
    טול קורה מבין עיניך! תפסיקו להתבכיין ותתחילו לדאוג לעצמכם , למוסדות שלכם! לפרנסה שלכם! לבטחון שלכם! ותפסיקו להשען על המדינה ועל אחרים ! אם אין אני לי מי לי!
    נ.ב. שופט לא מייצג ציונות , הוא לא נבחר על ידי הציונות

  4. 2

    א. אני כיפה סרוגה ומתנחל, והצבעתי עבור ברוך מרזל.
    שהיה שומר על החרדים יותר ממה שהיו עושים בעצמם.
    ב. הרבה מחברי שהצביעו לבנט מתחרטים על זה.
    ג. לא ראיתי את הציבור החרדי יוצא נגד מנהיגיהם, כאשר הם תמכו באוסלו, ובשאר הנסיגות. ואם יאמרו שהרבנים שלהם אמרו להם כך, אז גם בציבור כיפות הסרוגות יש רבנים התומכים במה שבנט עושה.

  5. 1

    השיח הזה כביכול אנחנו לא דואגים לעצמנו ואנחנו חיים אל חשבון אחרים זה שיח שיקרי ומקומם ומסית וזה ההצלחה של יאיר לפיד לצערי וזה כבר הפך לנורמה האמת אנחנו מפרנסים ודואגים לילדנו יותר מכל מגזר אחר לא רק במדינה אלא בכל העולם וכולנו תקוה שיסכרו פי דוברי שקר!!!!!!!!!!!